בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: חשיפה לפרסומות מגבירה פי שלושה את הסיכוי לצרוך ג'אנק פוד

לפי המחקר שנערך בבריטניה, נערים שנחשפים יותר משלוש שעות ביום לפרסומות בסיכוי לצרוך פי 2.7 כמות גדולה של מזון מזיק בהשוואה לנערים שצופים בפרסומות פחות מחצי שעה

3תגובות
ילדים בדוכן מזון מהיר באינדיאנה בארה"ב, ב-2017
בלומברג

מחקר מקיף שנערך בבריטניה מצא כי פרסומות לג'אנק פוד בתוכניות טלוויזיה תורמות למגפת ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער. לפי המחקר, לנערים שחשופים לפרסומות אלה יותר משלוש שעות ביום יש סיכוי של פי 2.7 לצרוך כמות גדולה של מזון מזיק מנערים הנחשפים מעט לפרסומות אלו. כמו כן, נמצא כי החשיפה הגבוהה לפרסומות מעלה פי 1.9 את הסיכוי לצרוך שני משקאות ממותקים ויותר מדי שבוע, פי 1.8 את הסבירות לצרוך מזון Take Away לפחות פעם בשבוע ופי 1.7 את הסיכוי לצרוך צ'יפס לפחות פעם בשבוע. המחקר, שנערך ביוזמת המרכז לחקר הסרטן...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו