בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר רחב היקף: רוצים לרזות? התמקדו באיכות המזון ולא בכמותו

חוקרים מצאו כי הן נבדקים שעשו דיאטת דלת שומן והן נבדקים שעשו דיאטת דלת פחמימות הצליחו להשיל ממשקלם בעקבות צריכת ירקות ומזונות מלאים והפחתה במזונות מעובדים, דגנים מזוקקים וסוכרים מוספים

30תגובות
ארוחה
מגד גוזני

הדרך הידועה לרדת במשקל היא צמצום מספר הקלוריות שצורכים. ואולם מחקר חדש, שהתפרסם בחודש שעבר בכתב העת JAMA, מגלה כי ייתכן שאין זה כך. נבדקים שהפחיתו את צריכת הסוכרים המוספים (כאלו שעברו עיבוד ומוספים למזון בידי התעשייה), הדגנים המזוקקים (לא מלאים) והמזונות המעובדים והרבו לאכול ירקות ומזונות מלאים — מבלי להגביל את גודלן של המנות ולספור קלוריות — איבדו ממשקלם באופן ניכר במהלך שנה. חשוב לציין כי גם הנבדקים שעשו דיאטת דלת שומן וגם הנבדקים שעשו דיאטת דלת פחמימות הצליחו לרדת במשקל בשיטה הזאת. ונראה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו