עלייה בתלונות מטופלים על שירותי הבריאות: תורים מתארכים וסירוב למתן תרופות

לפי דו"ח הקבילות במשרד הבריאות ל-2013–2014, קופות החולים מקשיחות את המדיניות ביחס לטיפולי חירום, בדיקות דימות ומתן תרופות. "גישתן מחמירה", קובעת הנציבה

עידו אפרתי
עידו אפרתי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
עידו אפרתי
עידו אפרתי

דו"ח נציבות הקבילות במשרד הבריאות בנוגע לשנים 2013—2014 שהתפרסם אתמול (רביעי), מגלה עלייה במספר תלונות מטופלים נגד גופי הרפואה הציבורית, ובמיוחד קופות החולים: התלונות מתייחסות להערמת קשיים בקבלת תרופות, תורים ארוכים מדי לבדיקות MRI ו-PET CT, ליקויים במוקדי החירום ובהחזרי כספים, וסירוב למתן טיפולים ובדיקות.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ