בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עשרה כללים פשוטים לשינה טובה

קשה לכם להירדם בלילה? ואם אתם נרדמים בקלות - האם השינה שלכם באמת רגועה? עשרת הדיברות להירדמות קלה ושינה איכותית - כתבה ראשונה בסדרה

23תגובות

להירדם – משימה לא פשוטה בימינו. טרדות היומיום והחיים הן רבות מספור ולעתים קרובות אנו לוקחים אותן איתנו למיטה. לישון נכון - גם את זה אפשר וכדאי ללמוד. גם אם אנחנו נרדמים בקלות זה לא אומר שהשינה שלנו איכותית, רציפה ורגועה. היגיינת שינה, מסתבר, היא המפתח ללילה טוב – כך לפי ד"ר אריה אוקסנברג, מנהל היחידה לאבחון הפרעות בשינה בבית החולים השיקומי בית לוינשטיין מקבוצת הכללית. "כל אחד מאתנו צריך להכיר את המונח היגיינת שינה. כך, ברגע שנרצה להירדם, השינה תגיע בדרך הטובה ביותר", פותח אוקסנברג....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו