בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לאכול נכון לפני השינה

כדי להירדם בקלות ולישון טוב רצוי לאכול נכון בארוחת הערב. כמה כללים ומזונות שכדאי לאמץ לשינה טובה, וגם כאלו שלא. כתבה שנייה בסדרה

37תגובות

רעבים ועייפים? מתלבטים אם לאכול בארוחת הערב סנדוויץ' טונה, קרקר או ביצים? בשבוע שעבר עסק המדור ב-10 כללים להירדמות קלה ולשנת לילה טובה. הפעם נתמקד בסגנון אכילה נכון בארוחת הערב ובדוגמאות למזונות שמומלץ לצרוך כדי לישון טוב בלילה וגם כאלו שלא מומלץ. מריאנה אורבך, דיאטנית בכירה בשירותי בריאות כללית, מציינת כי המזון שנכנס לפינו בארוחת הערב הוא קריטי לשנת הלילה: "תהליך העיכול דורש אנרגיה רבה. כשנדמה לנו שאנחנו נרגעים עם האוכל למעשה מערכת העיכול עובדת מאוד קשה. יש מזונות מסוימים כמו בשר בעיקר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו