בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עושים כושר? מתי מומלץ לאכול חלבון ופחמימות, ובאילו כמויות? נייר עמדה חדש

החברה הבינלאומית לתזונת ספורט פרסמה נייר עמדה שבו הנחיות לתזמון צריכת התזונה הקשורה לפעילות גופנית, בעיקר אינטנסיבית. מהן העיקריות שבהן

22תגובות
ארוחה
אוליבייה פיטוסי אוליבייה פיטוסי

החברה הבינלאומית לתזונת ספורט (ISSN) פרסמה בסוף אוגוסט נייר עמדה שבו הנחיות לתזמון תזונתי במהלך פעילות גופנית, לפניה ואחריה. נייר זה מדגיש כי עיתוי צריכת הרכיבים התזונתיים משפיע על בניית השריר, הכושר הגופני והתאוששות מאימונים. הנה המלצותיו העיקריות: ראשית מציין הנייר כי לעוסקים בפעילות גופנית מומלץ לצרוך מזונות שלמים, לא מעובדים (כגון דגנים מלאים, ירקות ופירות), ומועשרים בוויטמינים ומינרלים. צריכה מתוזמנת של מזונות אלו, המכילים פחמימות, שומנים וחלבונים ותורמים לאנרגיה, עשויה להגביר את סינתזת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו