בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

Black Friday

הפסיכולוגיה שגורמת לקונים להפוך לחיות

כיצד צרכני חג הקניות Black Friday הופכים לאספסוף מסוכן? מחקרים מתחום הפסיכולוגיה והסוציולוגיה מנסים לענות על השאלה

6תגובות
קונים בבלאק פריידי בסאו פאולו בברזיל, בחודש שעבר
פאולו וויטאקר/רויטרס

בשביל חסידי בלק פריידי (Black Friday) החגיגה מתחילה כבר בחג ההודיה. אז קונים להוטים מתייצבים בתורים מחוץ למרכזי הקניות בתקווה להשיג מציאות במחירי רצפה ברגע פתיחת הדלתות. בסרטונים שהועלו לרשת בשנים האחרונות, רואים קונים בבלאק פריידי צועקים ודוחפים זה את זה, עד כדי כך שרמסו עובד למוות בחנות של רשת וול-מארט ב־2008. אז מה הופך קונים מהשורה לאספסוף מסוכן? מחקרים מתחום הפסיכולוגיה והסוציולוגיה מנסים לענות על השאלה. בלאק פריידי - יום שישי השחור - הוא כינוי ליום שישי שפותח את המכירות לקראת עונת החגים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו