בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בערוב היום

איך אימון מוחי משפר את איכות השינה?

מחקר ישראלי מצא כי מבוגרים הסובלים מהפרעות שינה יכולים לשפר משמעותית את איכות שנתם באימון מוחי ולא רק בעזרת תרופות

16תגובות

כמחצית מהמבוגרים מעל גיל 65 מפתחים הפרעות שינה שעלולות להכביד עליהם ולפגוע באיכות החיים. הפרעת השינה המרכזית, אינסומניה, מתבטאת בקשיי הירדמות, נדודי שינה ויקיצות מרובות בלילה, וגורמת לעייפות מוגברת ולירידה ביכולת התפקוד בשעות היום. סקר לבריאות הקשיש בקהילה שערך משרד הבריאות בשנת 2008 בקרב 5,000 מבוגרים מעל גיל 60 מצא כי שליש מתוכם נוטלים כדורי שינה: 18.5% נוטלים אותם מדי לילה ו-15% נוספים משתמשים בהם לפעמים. ההנחה הרווחת בקהילה הרפואית עד כה היתה כי מבוגרים המפתחים אינסומניה סובלים גם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו