שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

איך אימון מוחי משפר את איכות השינה?

מחקר ישראלי מצא כי מבוגרים הסובלים מהפרעות שינה יכולים לשפר משמעותית את איכות שנתם באימון מוחי ולא רק בעזרת תרופות

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

כמחצית מהמבוגרים מעל גיל 65 מפתחים הפרעות שינה שעלולות להכביד עליהם ולפגוע באיכות החיים. הפרעת השינה המרכזית, אינסומניה, מתבטאת בקשיי הירדמות, נדודי שינה ויקיצות מרובות בלילה, וגורמת לעייפות מוגברת ולירידה ביכולת התפקוד בשעות היום. סקר לבריאות הקשיש בקהילה שערך משרד הבריאות בשנת 2008 בקרב 5,000 מבוגרים מעל גיל 60 מצא כי שליש מתוכם נוטלים כדורי שינה: 18.5% נוטלים אותם מדי לילה ו-15% נוספים משתמשים בהם לפעמים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ