עושים כושר גופני? מתי אתם צריכים לצרוך חלבון?

מטאנליזה חדשה מפריכה את הסברה כי יש לצרוך חלבון מיד לאחר אימון גופני מסוג התנגדות, וטוענת כי יש חלון הזדמנויות רחב יותר שמייתר את הצורך בתוספי חלבון

ניר פינק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניר פינק

מתי יש לצרוך חלבון לאחר אימון גופני? שעה? שעתיים? שלוש-ארבע? צריכת החלבון ותזמונה לאחר אימון הם אחד הנושאים המדוברים ביותר בקרב קהילת המתאמנים, הספורטאים והתזונאים. המדובר באימון גופני מסוג התנגדות, שבו שריר יחיד או קבוצת שרירים פועלים נגד התנגדות (כוח) חיצונית, ומטרתו להעלות את כוח השריר ומסתו. אימוני התנגדות כוללים הרמת משקולות, אימון מול משקל גוף (כגון שכיבות שמיכה, מתח וכפיפות בטן), אימון מכשירים בחדר כושר, אימון רצועות כושר, גומיות כושר ואימוני חיטוב ועיצוב שאינם כוללים אירובי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ