בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עושים כושר גופני? מתי אתם צריכים לצרוך חלבון?

מטאנליזה חדשה מפריכה את הסברה כי יש לצרוך חלבון מיד לאחר אימון גופני מסוג התנגדות, וטוענת כי יש חלון הזדמנויות רחב יותר שמייתר את הצורך בתוספי חלבון

22תגובות

מתי יש לצרוך חלבון לאחר אימון גופני? שעה? שעתיים? שלוש-ארבע? צריכת החלבון ותזמונה לאחר אימון הם אחד הנושאים המדוברים ביותר בקרב קהילת המתאמנים, הספורטאים והתזונאים. המדובר באימון גופני מסוג התנגדות, שבו שריר יחיד או קבוצת שרירים פועלים נגד התנגדות (כוח) חיצונית, ומטרתו להעלות את כוח השריר ומסתו. אימוני התנגדות כוללים הרמת משקולות, אימון מול משקל גוף (כגון שכיבות שמיכה, מתח וכפיפות בטן), אימון מכשירים בחדר כושר, אימון רצועות כושר, גומיות כושר ואימוני חיטוב ועיצוב שאינם כוללים אירובי. הדעה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו