בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה כדאי לכם לסמס פחות אחרי גיל 50

שחיקת סחוס היא תופעה הולכת וגוברת אחרי גיל 50 ויכולה להתרחש גם במפרק אחד, כגון באגודל, בשל שימוש יתר. מחקר חדש ממליץ על התוספים שיש לצרוך כדי למזער את התופעה

28תגובות

האדם הוא בין היצורים הבודדים בטבע אשר עברו באופן מובהק מהליכה על ארבע להליכה זקופה. בעקבות המעבר הזה התפנו הגפיים העליונות לשלל פעולות, אך עם זאת יש לכך מחיר: מפרקי הגפיים התחתונות - ובראש וראשונה הברך - נדרשים לשאת עומס רב יחסית לשטחם. המכשירים הרפואיים המתוחכמים ביותר לא הצליחו עד היום לשחזר את תכונותיהם של המפרקים - נקודות המגע בין העצמות המאפשרות להן לנוע האחת כנגד השנייה תוך חיכוך אפסי כמעט – ועם הגיל הם הולכים ונעשים פגיעים לאוסטיאוארתריטיס - דלקת מפרקים ניוונית או בכינויה: שחיקת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו