בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איזה אימון גופני מסייע לתאי גזע להגדיל את מסת השריר?

אימון כוח, כגון שכיבות סמיכה וכפיפות בטן, מעורר תאי גזע שמיועדים להפוך לתאי שריר, ואלו מתחילים לייצר חלבונים וכך מגדילים את מסת השריר. מהו מנגנון הפעולה שלהם ומה ההבדל בין אימון בודד לאימון מתמשך

10תגובות

ידוע כי האימון האפקטיבי ביותר להגדלת כוח השריר ומסתו הוא אימון כוח – אימון שבו שריר יחיד או קבוצת שרירים פועלים נגד התנגדות (כוח) חיצונית. מה שפחות ידוע הוא תרומתם של תאי הגזע בגוף להגדלת מסת השריר בעקבות אימון זה. האיברים בגוף האדם אינם זהים בהרכב התאי שלהם כיוון שלכל איבר יש תפקיד מוגדר המצריך סביבת עבודה שונה. בשלבי ההתפתחות הראשונים של האורגניזם התאים שמרכיבים אותו דומים בהרכבם ונקראים תאי גזע, ומהם מתפתחים האיברים. לתאי הגזע יש פוטנציאל אדיר להתפתח למגוון סוגי תאים בגוף מגיל צעיר ועד...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו