בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר

רצים? מה קורה לשרירי הרגליים שלכם עם הגיל

מחקר מצא כי בדומה להליכה, ככל שמתבגרים פחות משתמשים בשרירי הקרסוליים והשוקיים בריצה כי הם מזדקנים מוקדם, ולכן המהירות פוחתת. מה זה אומר על סוג הפציעות ואילו תרגילים כדאי לאמץ

21תגובות

צעירים שעוסקים בריצה מהירים יותר ממני ומכם. כדי להשיג את המהירות הזאת, הם משתמשים בשרירי הרגליים שלהם אחרת מאשר רצים שעברו את גיל ה־50, כך עולה ממחקר חדש שבחן את הקשר בין גיל לביומכניקה של הריצה, שהתפרסם לפני כחודשיים בכתב העת Medicine & Science in Sports & Exercise. המדע, שיאי תחרויות שונות וניסיון חיים מראים שמהירותם של רצים מואטת ככל שגילם עולה. למשל, כעת שיא העולם בריצת מרתון לגברים — 2:02:57 — שייך לדניס קימטו הקנייתי בן ה-30, והוא מהיר בשעה כמעט משיא העולם לגילי 70־75, 2:54:48, שהשיג...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו