בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כמה סיבים תזונתיים מומלץ לצרוך כדי להגן מפני סרטן השד

מחקר שכלל יותר מ-90,000 נשים מצא כי אלו שצורכות בנעורים ובבגרות המוקדמת כ־25 גרם סיבים תזונתיים ליום עשויות להפחית משמעותית את סיכונן לחלות בהמשך החיים

11תגובות

מחקר נרחב שערכו חוקרים מבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת הרווארד ופורסם בחודש שעבר ב־Pediatrics — כתב העת של האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) — מעלה כי נערות ומבוגרות צעירות שצורכות סיבים תזונתיים בכמות מספקת עשויות להפחית משמעותית את סיכונן לחלות בסרטן השד בהמשך החיים. ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות ושורשים הם המקור המרכזי לסיבים תזונתיים. לפי סקר "מב"ת עוקבה" לגילי 35-74 של משרד הבריאות שפורסם ב-2014, פחות משליש מהנשים בישראל צורכות סיבים תזונתיים בכמות המומלצת — בין 25 ל-38 גרם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו