בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תכנית התערבות ממוחשבת מקדמת יכולת חברתית של ילדי גן עם אוטיזם

במחקר חדש שנערך באוניברסיטת בר־אילן נמצא כי לשימוש בטכנולוגיה בעבודה עם ילדים צעירים בספקטרום האוטיסטי יש יתרון משמעותי בשיפור יכולות חברתיות

8תגובות
אריאל שליט

אחד התחומים החשובים, המתפתחים בילדות המוקדמת, הוא התחום החברתי. יכולת פרו־חברתית החיונית לפיתוח תחום זה, מוגדרת כיכולת להפנות רגשות והתנהגויות חיוביים כלפי אדם אחר במטרה להביא לו תועלת, להיות מודע למצוקת האחר והרצון לדאוג לו. יכולת זו היא בסיס חשוב, התורם לחיזוק קשרים בין אישיים ובעל השפעה חיובית על ההסתגלות החברתית, על הדימוי העצמי ועל רווחתו הפסיכולוגית של האדם הנוקט בה. מחקרים מצביעים על כך, שילדים עם יכולת פרו־חברתית גבוהה הם ילדים אהובים ואהודים יותר על חבריהם, בהשוואה לשאר. ילדים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו