בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: כיצד ריצת מרתון מלא עלולה להזיק לרצים

חוקרים מצאו מצא כי ריצות ארוכות לא מספיקות כהכנה למרוץ מרתון מלא, וכי לרצים שהשתתפו בו נגרם יותר נזק לשרירי הרגליים מלרצי חצי מרתון

18תגובות
איש רץ מרתון
אמיל סלמן

ריצת מרתון היא קשה פיזית, אבל לא בהכרח בשל הסיבות שכמה מאיתנו חושבים עליהן, כך לפי מחקר חדש שבחן את ההשפעות הפיזיולוגיות של מרתון שלם (כ-42.2 ק"מ) לעומת חצי מרתון (כ-21.1 ק"מ). ממצאי המחקר מספקים תובנות חדשות ושימושיות על הדרך המיטבית להתכונן לריצת מרתון. הממצאים גם מדגישים את הסיבות האפשריות שבגללן ראוי לשקול לרוץ רק חצי מרתון. רצים שמתכוונים לרוץ מרתון, חצי או מלא, בעונת הסתיו ודאי נמצאים עמוק בתוך משטר אימונים (אני נרשמתי לחצי מרתון במפרץ מונטריי בנובמבר), שכולל שילוב של ריצות ארוכות וקצרות....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו