בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: לאחר אימון – כדאי לאכול פחמימות ולחמם את השרירים

חוקרים מצאו כי חימום משפיע לטובה על מאגרי האנרגיה של השרירים וכך תורם להתאוששותם לאחר פעילות גופנית אינטנסיבית

9תגובות
איור של מתאמן
דורון פלם

השרירים מתאוששים טוב יותר לאחר אימון מתיש אם הם מחוממים ולא מצוננים, כך מצא מחקר מועיל שהתפרסם בחודש שעבר בכתב העת Journal of Physiology. תוצאות המחקר צריכות לעודד את המשתתפים במרתונים ובפעילויות גופניות אינטנסיביות אחרות, שבדומה לי מעדיפים להשתחרר לאחריהם בטבילה באמבטיה חמה ומפנקת ולא באמבטיית קרח. המדע תומך בנו. ספורטאים ומתאמנים חלוקים זמן רב באשר לדרך המיטבית לעזור לשרירים העייפים להתאושש לאחר תחרויות ופעילות גופנית מפרכת. אחדים בוחרים בקירורם בקרח, אחרים במשככי כאבים ויש כאלו שמעדיפים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו