בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: כדי להפחית את הסיכון לתמותה – אפשר גם לעלות במדרגות

מחקר מצא כי אין זה משנה באיזה אופן נצברות 30 דקות הפעילות היומיות הרצויות לשמירה על הבריאות, מה שיתרום לשינוי ההנחיות הרשמיות בתחום

5תגובות

התהלך במשך שתי דקות וחזור על זה 15 פעם ביום, או התהלך עשר דקות שלוש פעמים ביום. בשני המקרים התרומה לתוחלת החיים שלך דומה, כך עולה ממחקר שהתפרסם בחודש שעבר ב-JAHA, כתב העת של איגוד הלב האמריקאי. התגלה בו כי פעילות גופנית אינה חייבת להיעשות במשך פרקי זמן מסוימים אלא רק להיעשות בתכיפות ובקביעות. לפי ההנחיות הרשמיות, כדי להרוויח יתרונות בריאותיים משמעותיים ולצמצם את הסיכון לתחלואה ותמותה בטרם עת, מבוגרים צריכים לעשות פעילות אירובית (סיבולת לב-ריאה) מתונה-נמרצת במשך 150 דקות לפחות בשבוע (30 דקות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו