דרושים: נהגי קטר שיצעידו את התיאטרון הישראלי קדימה - מה שנשתנה - הארץ

דרושים: נהגי קטר שיצעידו את התיאטרון הישראלי קדימה

אין תשובה אחת לשאלה מהו הרגע שהפך את התיאטרון העברי למה שהוא. הזרקורים מופנים בכל זאת למבטא הסלאווי הכבד שהביאו עמם מייסדי הבימה, למציאות הישראלית שהציג הקאמרי ב"הוא הלך בשדות" ולייסוד תיאטרון חיפה, ששבר את החומה בין היציעים לבין הרחוב

אם להשתמש בדימוי שחוק, אבל נוח, הרכבת של תולדות התיאטרון העברי יצאה בשנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת מתחנת מוסקווה בברית המועצות. שם העלו אנשי הבימה – מפעל תיאטרוני חלוצי שהוקם על ידי שלושה חולמים, נחום צמח, מנחם גנסין וחנה רובינא – את “הדיבוק”, בבימויו של הארמני מיכאיל וכטנגוב. אלה היו שחקנים שלא כל כך הבינו את העברית שהשמיעו מעל הבמה באוזני הצופים, שלא הבינו את מה ששמעו. מה שנשתנה: מוסף פסח 2013 אבל ההצלחה עשתה היסטוריה, ואנשי הבימה, שסיירו עם “הדיבוק” והצגות אחרות בעברית,...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
פעילות
המלצות