שביעות הרצון מהמשטרה בשפל, נמוכה מכל שירות ציבורי אחר - משפט ופלילים - הארץ

שביעות הרצון מהמשטרה בשפל, נמוכה מכל שירות ציבורי אחר

גסות רוח, מענה אטי לאירועים, ויחס מפלה לעולים וערבים: אלו רק חלק מהתלונות כלפי משטרת ישראל, כך מגלה דו"ח חדש

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
יניב קובוביץ
יניב קובוביץ

“משטרת ישראל צריכה אסטרטגיה לפיתוח ולשימור תמיכה ציבורית - שכרגע אינה זוכה לה”. כך קובע דו”ח חדש של תאגיד ראנד (RAND) - מכון מחקר מהגדולים בארה”ב וחברת ייעוץ אסטרטגי מהחשובות בעולם. אנשי ראנד עקבו מתחילת 2010 אחרי משטרת ישראל, לבקשת המשרד לביטחון פנים והמפכ”ל הקודם דודי כהן. מחקרם קבע כי בשנתיים האחרונות חלה ירידה באמון במשטרה, כי הציבור מחזיק בדעות שליליות כלפיה וסבור שהיא אינה מקצועית ואינה אמינה. הדו”ח התבסס בין היתר על מחקר, שמצא כי המשטרה נמצאת במקום האחרון במידת שביעות הרצון הציבור. זאת בהשוואה לכל המוסדות הציבוריים האחרים שנבדקו, כגון בתי המשפט ושירותי הרווחה. נתונים אלו עומדים בניגוד לטענות המשטרה בחודשים האחרונים, שלפיהן אמון הציבור דווקא נמצא בעלייה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ