בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שביעות הרצון מהמשטרה בשפל, נמוכה מכל שירות ציבורי אחר

גסות רוח, מענה אטי לאירועים, ויחס מפלה לעולים וערבים: אלו רק חלק מהתלונות כלפי משטרת ישראל, כך מגלה דו"ח חדש

126תגובות

“משטרת ישראל צריכה אסטרטגיה לפיתוח ולשימור תמיכה ציבורית - שכרגע אינה זוכה לה”. כך קובע דו”ח חדש של תאגיד ראנד (RAND) - מכון מחקר מהגדולים בארה”ב וחברת ייעוץ אסטרטגי מהחשובות בעולם. אנשי ראנד עקבו מתחילת 2010 אחרי משטרת ישראל, לבקשת המשרד לביטחון פנים והמפכ”ל הקודם דודי כהן. מחקרם קבע כי בשנתיים האחרונות חלה ירידה באמון במשטרה, כי הציבור מחזיק בדעות שליליות כלפיה וסבור שהיא אינה מקצועית ואינה אמינה. הדו”ח התבסס בין היתר על מחקר, שמצא כי המשטרה נמצאת במקום האחרון במידת שביעות הרצון הציבור....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו