בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קמפיין יחסי הציבור של משטרת ישראל חרג מהכללים

מה עושה משטרת ישראל לנוכח הפגיעה בתדמיתה? יוצאת לקמפיין עם חברת 
יח"צ בעלות של לא פחות משמונה מיליון שקלים. כעת מתברר שההתקשרות עם החברה נעשתה בניגוד לנהלים

3תגובות

קשה להאשים את מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, שהוא אינו רגיש להסברה: חטיבת הדוברות תפחה בתקופתו לממדים חסרי תקדים והיא כוללת כיום יותר מ-90 תקנים. בנוסף, בראש החטיבה עומד קצין בדרגת תת־ניצב. ובכל זאת, לפי גורמים במשטרה, בשבועות האחרונים - בשיאה של פרשת ההטרדות המיניות בארגון - נוצר נתק וחוסר אמון בין המפכ"ל לחטיבת הדוברות, והמשטרה נשענת כעת על חברה חיצונית ליחסי ציבור, "לעומק התודעה", בעלות של 250 אלף שקלים למשך חצי שנה. ההתקשרות הזאת נלווית לעסקה בשווי שמונה מיליון שקלים עם החברה, שנעשתה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו