קמפיין יחסי הציבור של משטרת ישראל חרג מהכללים

מה עושה משטרת ישראל לנוכח הפגיעה בתדמיתה? יוצאת לקמפיין עם חברת 
יח"צ בעלות של לא פחות משמונה מיליון שקלים. כעת מתברר שההתקשרות עם החברה נעשתה בניגוד לנהלים

יניב קובוביץ
יניב קובוביץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
יניב קובוביץ
יניב קובוביץ

קשה להאשים את מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, שהוא אינו רגיש להסברה: חטיבת הדוברות תפחה בתקופתו לממדים חסרי תקדים והיא כוללת כיום יותר מ-90 תקנים. בנוסף, בראש החטיבה עומד קצין בדרגת תת־ניצב. ובכל זאת, לפי גורמים במשטרה, בשבועות האחרונים - בשיאה של פרשת ההטרדות המיניות בארגון - נוצר נתק וחוסר אמון בין המפכ"ל לחטיבת הדוברות, והמשטרה נשענת כעת על חברה חיצונית ליחסי ציבור, "לעומק התודעה", בעלות של 250 אלף שקלים למשך חצי שנה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ