התחקיר שהפך לתיק 4000 |

המעורבים הכחישו כי השתתפו בהטיית הסיקור. מנדלבליט הפריך את כל טענותיהם

בתגובה לתחקיר "הארץ" מ-2015, בזק מסרה כי יו''ר החברה אינו מתערב בתכנים של וואלה. נתניהו טען כי לא שוחח עם אלוביץ' בעניינים מקצועיים. מנכ"ל וואלה דחה את המיוחס לו. משפחת נתניהו הכחישה כי רעיית רה"מ ניסתה לשנות את הסיקור. החלטת היועמ"ש סתרה את כולם

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

בשנת 2015 חשף תחקיר "הארץ" את מה שהפך לימים לתיק 4000 ולהחלטה של היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום בעבירת שוחד ובכפוף לשימוע, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. התחקיר שטח את מערך האינטרסים הכללי בין ראש הממשלה, בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' ומשרד התקשורת - ואת ההשלכות שלו על הטיית הסיקור באתר וואלה.

התגובות שהתקבלו לתחקיר הראשוני דחו את הטענות מכל וכל. חברת בזק טענה שאלוביץ' אינו מתערב בתכני אתר וואלה; נתניהו טען שלא שוחח בנושאים מקצועיים עם אלוביץ'; משרד התקשורת התעקש שרפורמת השוק הסיטונאי נמשכת באין מפריע; מנכ"ל וואלה אילן ישועה - שלימים הפך לעד מפתח בתיק - דחה את המיוחס לו באופן גורף - ובלשכת ראש הממשלה מסרו כי שרה נתניהו לא שוחחה, במישרין או בעקיפין, עם אלוביץ'.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ