בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המרדף אחר בר רפאלי בבית המשפט

דוגמנית העל העידה במסגרת תביעת המיליונים שהגישה בגין הפרת חוזה ושימוש בצילומיה ללא רשות על ידי חברת סאני. "עשו דברים מאחורי גבי וניצלו אותי", טענה

22תגובות

דוגמנית העל בר רפאלי, הגיעה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב למתן עדות במסגרת תביעתה נגד חברת סאני, יבואנית סמסונג בישראל. ב-2009 הגישה רפאלי תביעה על סך 4.5 מיליון שקלים נגד החברה בטענה שזו הפרה את החוזה עמה והשתמשה בצילומיה ובדמותה ללא רשותה. רפאלי טוענת בין השאר כי החברה פירסמה שידור חי מצילומי הפרסומת שעשתה עבור החברה ב-2006, זאת ללא ידיעתה ורשותה, ובאופן שפגע בה.

"רימו אותי ושיקרו לי, הפרו את החוזה, עשו דברים מאחורי גבי וניצלו אותי", טענה רפאלי בעדותה נגד ראשי חברת סאני, לאחר שעדר הצלמים שעט עליה והוצא מהאולם. בהתייחסה לכך שהתביעה הוגשה חודש לאחר השידור החי אמרה רפאלי כי "הבנתי שמדובר באנשים שאי אפשר לסמוך עליהם והחלטנו לוודא קודם כל שהקמפיין יהיה כפי שהוסכם ולשביעות רצוני ושלא תיווצר בעיה חמורה יותר. זה שהפניה נעשתה לאחר כמה חודשים לא מורידה ממה שנעשה או ממידת הכעס והעצבים שלי".

עורך הדין של סאני, משה ברהוד, טען כי התביעה מנופחת ושאל כיצד הוחלט לקבוע סכום של 840 אלף שקלים בגין 12 הפרות (70 אלף לכל הפרה א.ג). על כך השיבה רפאלי כי "זה הסכום המעט שמגיע לי. כמו שאתה עובד מול הלקוחות שלך וחושב כמה העבודה שלך שווה".

דניאל בר און

בהמשך נשאלה אם הדבר פגע ביכולת ההשתכרות שלה ואמרה: "יכול להיות. היתה פה פגיעה בשם הטוב שלי וגם בי כבן אדם... העסקים שלי לא קשורים רק לכסף, זה גם עניין של תדמית". הדוגמנית הוסיפה כי "יש נזק ממוני ויש נזק שאינו ממוני. יש את מה ששודר ויש את מה שצופים כתבו עלי אחר כך. זה נזק נפשי".

בהתייחס לסוגיית הפיצויים על סך 750 אלף שקלים, בגין שידור הפרסומת בקולנוע, אשר לטענת רפאלי לא נכלל בחוזה, היא אמרה כי "פרסום בקולנוע לא נכלל בחוזה, כמו בדרך כלל בקמפיינים. זאת מדיה שלא משתמשים בה בדרך כלל ואם מכלילים אותה נהוג להדגיש את זה".

כשנשאלה לגבי אופן החישוב המוצג, 100 שקלים לכל שידור של פרסומת בקולנוע אמרה "כשמסכמים מבעוד מועד יש סכום כללי. כשלא עושים את זה צריך לעשות תחשיב כזה" בהמשך הוסיפה שאם היתה נדרשת לתמחר מראש היא מעריכה שהסכום המבוקש היה 50-60 אלף דולר.

"איך מחושבת התמורה שאת מקבלת" הוסיף ושאל עו"ד ברהוד, "אני חושבת על החשיפה שיש לי עם אותו מותג. זה לא לפי יום עבודה. לפעמים אני מתקשרת עם מותג שמקשה עלי לעבוד עם מותגים אחרים בקטגוריה ולכן מגיע לי סכום מסוים. לפעמים אגב אני עובדת בחינם".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו