בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עשרה חודשים לאחר שנחנכה, התוכנית לתעדף את המטרונית בחיפה טרם מומשה

האוטובוסים תקועים ברמזורים ונוסעים במהירות 17 קמ"ש בלבד. לדברי משרד התחבורה, התקנת מנגנון ההעדפה ברמזורים יושלם רק בתוך שנה

5תגובות

עשרה חודשים עברו מאז החל לפעול פרויקט המטרונית במטרופולין חיפה, אך בדיקה מגלה שההבטחה לתעדף את מערך התחבורה הייחודי בצמתים המרומזרים טרם מומשה. בעקבות זאת, האוטובוסים של המטרונית לא מגיעים למהירות הנסיעה שהם מסוגלים לה, ומספקים שירות ירוד לאלפי נוסעים מדי יום. כיום, מהירות הנסיעה הממוצעת של האוטובוסים עומדת על כ–17 ק"מ בשעה, בעוד שהפעלת מנגנון ההעדפה בצמתים אמורה להעלות את המהירות לכ–25 ק"מ בשעה. לדברי משרד התחבורה "התקנת מנגנון ההעדפה ברמזורים יושלם בתוך כשנה". גם אם הערכתם תתממש, יהיה זה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו