בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בדרך לקירוי איילון צריך להתמודד עם בעיות מימון, זיהום ומקרי חירום

הפרויקט הגרנדיוזי שהציגה עיריית תל אביב יכול לשנות לחלוטין את העיר. אבל הדרך להפיכת רצועת התשתיות העמוסה ביותר במזרח התיכון לריאה ירוקה ארוכה ומסובכת‎

23תגובות

שבוע וחצי לפני תחילת העבודות על הרכבת הקלה, אישרה אתמול עיריית תל אביב פרויקט ענק נוסף: קירוי נתיבי איילון. אם וכאשר ייצא לדרך, הוא צפוי להיות הפרויקט המוניציפלי הגדול והיקר בתולדות המדינה. בינתיים, עומדת בפני העירייה שורת מכשולים הקשורים במימון, זיהום אוויר וחילוץ נוסעים בחירום עד למימוש התוכנית. לפי התכנון, בפרויקט יקורו נתיבי איילון בקטע שבין פארק בגין בדרום תל אביב לפארק הירקון בצפונה, ומעליהם יוקמו פארק ומתחמי פנאי וספורט. השטח המקורה יתפרש על פני יותר מאלף דונם, ועלות הפרויקט נאמדת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו