בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מנהרת הרכבת תפריד בין שני צדי רחוב אבן גבירול בתל אביב, פארקים ייסגרו לשנים

רשויות מקומיות וארגוני סביבה הגישו התנגדויות לתוואי שיגביל גישה לשטחים ירוקים ויפגע בשבילי אופניים. אדם טבע ודין: "הכניסה למנהרה תהיה בור במרכזו של אחד הרחובות המרכזיים של תל אביב"

49תגובות

בזמן שהעבודות להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בעיצומן והשפעתן ניכרת בכל רחבי גוש דן, חברת נת"ע מקדמת במלוא המרץ את התוכניות להקמת שני קווים נוספים — הירוק והסגול, המעוררות התנגדות בקרב תושבים, ארגוני סביבה ורשויות מקומיות. בלב ההתנגדות עומדות הכניסות למנהרה התת־קרקעית המתוכננת לקו הירוק, הצפויות לפצל לשניים את רחוב אבן גבירול ושדרות הר ציון בתל אביב ולמנוע מעבר רגלי בין הצדדים. התנגדויות שונות הוגשו לוועדה לתשתיות לאומיות גם על כך ששטחים ירוקים ייחסמו לציבור במשך שנות הבנייה, שבילי אופניים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו