ביקורת בכנסת על ההסכם להארכת קו הרכבת הקלה בירושלים

על פי ההסכם, אמורה סיטיפס להניח את התשתית להארכת קו הרכבת הקלה הפועל בעיר. ההסכם צפוי להיחתם חרף סכסוך משפטי בין המדינה לחברה וביקורת על רמת השירות של החברה

ניר חסון
ניר חסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניר חסון
ניר חסון

ביקורת נמתחה אתמול (שלישי) בוועדת הכלכלה של הכנסת על ההסכם שמשרד התחבורה עומד לחתום עם זכיינית הרכבת הקלה בירושלים, חברת סיטיפס. על פי ההסכם החדש אמורה סיטיפס להניח את התשתית להארכת קו הרכבת הקלה הפועל בעיר.

הקו החדש אמור להיות מוארך בשנים הקרובות לכיוון הדסה עין כרם מצד אחד ולכיוון שכונת נווה יעקב מן הצד השני וכן לכיוון קמפוס גבעת רם. ההסכם החדש צפוי להיחתם אף שבעקבות ההסכם הקודם להקמת הקו הראשון נקלעו המדינה וסיטיפס לסכסוכים משפטיים קשים על סכום של מעל מיליארד שקלים. הסכסוך הכספי בין המדינה לחברה מתנהל בבוררות כבר שמונה שנים. בנוסף הועלו טענות נוספות על רמת השירות של החברה ומדיניות הטלת הקנסות שלה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ