פרשנות

מתנגדי הרכבת הקלה בעמק רפאים צודקים, אך מזל שהם הפסידו

ועדת התכנון המחוזית אישרה את תוואי הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים, חרף התנגדות תושבים וסוחרים. הנזק לרחוב ולעסקים הוא המחיר שיש לשלם על תחבורה ציבורית למיליון איש

ניר חסון
ניר חסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניר חסון
ניר חסון

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה אתמול (שלישי) את העברת הקו הכחול של הרכבת הקלה בעיר ברחוב עמק רפאים. ההחלטה התקבלה אחרי מסכת דחיות ולחצים על הוועדה ולמורת רוחם של רבים מתושבי שכונת המושבה הגרמנית שחוששים לגורל הרחוב ההיסטורי. התושבים, שמנהלים זה שנתיים מאבק מתוקשר נגד תוואי הקו, טוענים שהוא יפגע בעצים עתיקים ובאלמנטים היסטוריים אחרים ברחוב, ייצור עומסי תנועה ברחובות הסמוכים ויגרום נזקים בלתי הפיכים לעסקים. אף שהטענות מוצדקות, נראה שזוהי בשורה טובה לירושלים: תושבי המושבה יידרשו לשלם את המחיר כדי שבשנים הבאות תהיה בה תחבורה ציבורית הראויה לעיר מערבית בת מיליון תושבים.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ