בן 18 נהרג בתאונת פגע וברח בנתניה

מבדיקת המשטרה עולה כי הנהג הפוגע, שעל פי חשד גנב את הרכב בו נסע, חצה באור אדום את צומת הרחובות הרצל ופתח תקווה בעיר והתנגש ברכב אחר. לאחר מכן הוא נמלט מהזירה

לי ירון
לי ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים1
מקום התאונה בנתניה, הלילה
מקום התאונה בנתניה, הלילהצילום: דוברות מד"א
לי ירון
לי ירון

צעיר כבן 18 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בנתניה. מבדיקת המשטרה עולה חשד כי הנהג הפוגע, שעבר את צומת הרחובות הרצל ופתח תקווה באור אדום ונמלט מהזירה, גנב את המכונית לפני כן.

פרמדיק מד"א דוד שוסמן שהיה בזירה סיפר כי "מדובר בתאונת חזית-צד קשה מאוד". לדבריו, הצוות שהגיע למקום מצא את הצעיר שוכב על הכביש ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב-מערכתית קשה. מותו נקבע במקום.

בתחילת השבוע נהרגו בתאונה בצומת פרדיס שתי האחיות אולגה אשקר ואנג'ליק נעים ובתה של נעים, קלואי בת השנתיים. בית משפט השלום בחיפה האריך היום עד יום שני את מעצרו של נהג המשאית הפוגע שחצה באור אדום.

בתחילת השבוע הודיע ראש אגף תנועה במשטרת ישראל, ניצב ירון בארי, על פרישתו מהארגון, על רקע העלייה במספר תאונות הדרכים. בארי פנה למפכ"ל רוני אלשיך בבקשה לסיים את תפקידו בנובמבר 2016, לאחר שירות של 35 שנה במערכת הביטחון. 

מספר ההרוגים בתאונות דרכים ב-2015

מקורביו של בארי טענו שהסיבה לעלייה במספר ההרוגים בתאונות היא הקיצוץ התקציבי והקיצוץ בכוח האדם של האגף. ואולם בכירים במשטרה טוענים שלא ניתן לתלות את האשם בקיצוצים, משום שלדבריהם גם כוח האדם הקיים כיום אינו מופעל כראוי. לטענתם, ניידות חדשות לא נרכשות על אף שהתקציבים לשם כך קיימים, בעקבות סכסוכים מתמשכים עם משרד התחבורה. בנוסף, לפי הבכירים, מתנדבים רבים באגף התנועה מבוגרים מדי או שאינם מקצועיים דיו כדי להתמודד עם המצב.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ