בדיקת "הארץ": קמפיין הפייק ניוז של משה ליאון בבחירות בירושלים

ליאון יכול לזקוף את ניצחונו במידה רבה למבצע של המטה שלו, שנועד לשוות לברקוביץ דימוי שמאלני. האמצעים: סרטון שנועד להוריד את שיעור ההצבעה, מסרוני הערבים נוהרים לקלפיות ומודעות "תמיכה" בברקוביץ בערבית עילגת

ניר חסון
ניר חסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים103
ניר חסון
ניר חסון

ניצחונו של משה ליאון בסיבוב השני בבחירות בירושלים הושג בין היתר הודות למבצע פייק ניוז גדול שהפיק המטה שלו בימים שלפני הבחירות ובמיוחד ביום הבחירות עצמו. בדיקת "הארץ" העלתה כי אנשי המטה הפיצו עמודי פייסבוק מזויפים, מאות אלפי מסרונים, חומרי תעמולה מפוברקים שהתחזו לחומרים של מטה ברקוביץ וסרטוני יו-טיוב. במטה ליאון מכחישים בתוקף שהם עמדו מאחורי הפעילות הזו.

תגובות