בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בדיקת "הארץ": קמפיין הפייק ניוז של משה ליאון בבחירות בירושלים

ליאון יכול לזקוף את ניצחונו במידה רבה למבצע של המטה שלו, שנועד לשוות לברקוביץ דימוי שמאלני. האמצעים: סרטון שנועד להוריד את שיעור ההצבעה, מסרוני הערבים נוהרים לקלפיות ומודעות "תמיכה" בברקוביץ בערבית עילגת

103תגובות
"איפה היית כשירושלים נפלה?" מודעת "תמיכה" של הערבים ולפיד בברקוביץ

ניצחונו של משה ליאון בסיבוב השני בבחירות בירושלים הושג בין היתר הודות למבצע פייק ניוז גדול שהפיק המטה שלו בימים שלפני הבחירות ובמיוחד ביום הבחירות עצמו. בדיקת "הארץ" העלתה כי אנשי המטה הפיצו עמודי פייסבוק מזויפים, מאות אלפי מסרונים, חומרי תעמולה מפוברקים שהתחזו לחומרים של מטה ברקוביץ וסרטוני יו-טיוב. במטה ליאון מכחישים בתוקף שהם עמדו מאחורי הפעילות הזו. מניתוח תוצאות ההצבעה על פי השכונות מסיקים במטה ברקוביץ כי הציבור החילוני והדתי-ליברלי בירושלים הצביע לברקוביץ בשיעורים גבוהים. מי שלא הצביעו לו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו