מי רוצה לראות איזה אלטע קאקער

אפילו בפרסומות לדיור מוגן, לא מראים את הזיקנה במלוא הדרה. מתי ראיתם בהן באחרונה כיסא גלגלים, או הליכון?

נורית וורגפט
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נורית וורגפט

בדיחה יהודית מספרת על מוהל ששם תמונה של קומקום במודעת פרסומת לעסק שלו. כששאלו אותו למה דווקא קומקום, ענה, ואיזו תמונה רציתם שאשים? נראה שכמעט כל מי שרוצים לפרסם שירותים או מוצרים למבוגרים נתקלים בבעיה דומה. אחרת, איך אפשר להסביר את שלל תמונות הנוף בפרסומות לדיור לזקנים, את הצילומים הפנורמיים של חדרי אוכל מבהיקים, אולמות אירועים יוקרתיים, ופקידי קבלה מחויכים? מתי בפעם האחרונה ראיתם כיסא גלגלים בפרסומות הללו? או הליכון? הזקנים, אם בכלל, מצולמים מרחוק, לרוב בחבורות, משוחחים ביניהם בעליצות — כמו בכנס של המגבית היהודית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ