בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי רוצה לראות איזה אלטע קאקער

אפילו בפרסומות לדיור מוגן, לא מראים את הזיקנה במלוא הדרה. מתי ראיתם בהן באחרונה כיסא גלגלים, או הליכון?

37תגובות

בדיחה יהודית מספרת על מוהל ששם תמונה של קומקום במודעת פרסומת לעסק שלו. כששאלו אותו למה דווקא קומקום, ענה, ואיזו תמונה רציתם שאשים? נראה שכמעט כל מי שרוצים לפרסם שירותים או מוצרים למבוגרים נתקלים בבעיה דומה. אחרת, איך אפשר להסביר את שלל תמונות הנוף בפרסומות לדיור לזקנים, את הצילומים הפנורמיים של חדרי אוכל מבהיקים, אולמות אירועים יוקרתיים, ופקידי קבלה מחויכים? מתי בפעם האחרונה ראיתם כיסא גלגלים בפרסומות הללו? או הליכון? הזקנים, אם בכלל, מצולמים מרחוק, לרוב בחבורות, משוחחים ביניהם בעליצות — כמו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו