בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חיוך בלתי צפוי

לא כל עובדי הציבור הם אטומים וחסרי לב, כפי שמוכיחות שלוש הנשים שיקבלו מחר את פרס "עובדי ציבור מנצחי ביורוקרטיה"

2תגובות
ניר כפרי

המתח בין נותני שירות למקבליו מובנה ביחסים בין שני הצדדים, והוא בעל פוטנציאל נפיצות רבה, שלפעמים יכולה אפילו לעלות בחיי אדם, כפי שהוכח אתמול בסניף קופת חולים כללית בחולון. במוסדות רבים מחפשים איך לנטרל את המתח הזה, וזאת לאו דווקא באמצעות מאבטחים אלא על ידי הכשרת אנשי הצוות ופירוק מחסומים ביורוקרטיים שעלולים להגביר את חוסר הסבלנות של הלקוחות. מחקר שנעשה בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב מצא, כי התנהגות גסת רוח של הורים לתינוקות כלפי הרופאים שלהם פוגעת באיכות הטיפול. המחקר, שהשתתפו בו 39...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו