אורלי וילנאי
אורלי וילנאי

המתח בין נותני שירות למקבליו מובנה ביחסים בין שני הצדדים, והוא בעל פוטנציאל נפיצות רבה, שלפעמים יכולה אפילו לעלות בחיי אדם, כפי שהוכח אתמול בסניף קופת חולים כללית בחולון. במוסדות רבים מחפשים איך לנטרל את המתח הזה, וזאת לאו דווקא באמצעות מאבטחים אלא על ידי הכשרת אנשי הצוות ופירוק מחסומים ביורוקרטיים שעלולים להגביר את חוסר הסבלנות של הלקוחות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ