למה ראש הממשלה כל כך מתלהב מחוק התוכן השיווקי

נתניהו מצא דרך נוספת לסייע לביטאונו ולפגוע בכלי תקשורת סוררים שמעזים לבקר אותו ■ בינתיים הוא מסתתר מאחורי גבו של המציע, ח"כ מיקי רוזנטל ■ ומה יקרה אם ישראל כץ ימונה לשר החוץ?

יוסי ורטר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יוסי ורטר

מי שעקב השבוע בעניין ובקנאה (ביטוי קצת מוזר, בנסיבות) האלגנטיים במפלגת השלטון בבריטניה, והוא בגיל הרלוונטי, לא יוכל שלא להיזכר בסדרה הקומית המופתית "כן אדוני ראש הממשלה", למקרא הסיפור הבא.

תחילתו בהצעת חוק שהגישו בקיץ שעבר שני עיתונאים לשעבר, חברי הכנסת (העבודה־המחנה הציוני) וינון מגל (הבית היהודי), שבינתיים פרש מהכנסת בנסיבות מצערות. החוק, המתבסס בין היתר על דו"ח מפורט ומעמיק שהכין המכון הישראלי לדמוקרטיה, עוסק בפרסום הסמוי, או מה שמכונה אייטמים סמי־חדשותיים, ראיונות וכתבות מגזין — משודרים או מודפסים כחלק מעסקה כספית הנקשרת בין בעל העניין (נאמר, משרד ממשלתי, או יזם נדל"ן) לבין כלי התקשורת, יהיה זה עיתון, או זכיין, או אתר אינטרנט, או ערוץ טלוויזיה מסחרי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ