בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה ראש הממשלה כל כך מתלהב מחוק התוכן השיווקי

נתניהו מצא דרך נוספת לסייע לביטאונו ולפגוע בכלי תקשורת סוררים שמעזים לבקר אותו ■ בינתיים הוא מסתתר מאחורי גבו של המציע, ח"כ מיקי רוזנטל ■ ומה יקרה אם ישראל כץ ימונה לשר החוץ?

41תגובות
איור: עמוס בידרמן. מיקי רוזנטל עם צלו של נתניהו, מאחוריו - כחלון מחזיק בהרבה תיקים

מי שעקב השבוע בעניין ובקנאה אחר חילופי הגברי (ביטוי קצת מוזר, בנסיבות) האלגנטיים במפלגת השלטון בבריטניה, והוא בגיל הרלוונטי, לא יוכל שלא להיזכר בסדרה הקומית המופתית "כן אדוני ראש הממשלה", למקרא הסיפור הבא. תחילתו בהצעת חוק שהגישו בקיץ שעבר שני עיתונאים לשעבר, חברי הכנסת מיקי רוזנטל (העבודה־המחנה הציוני) וינון מגל (הבית היהודי), שבינתיים פרש מהכנסת בנסיבות מצערות. החוק, המתבסס בין היתר על דו"ח מפורט ומעמיק שהכין המכון הישראלי לדמוקרטיה, עוסק בפרסום הסמוי, או מה שמכונה "תוכן שיווקי" שפשה בשנים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו