פרשנות |

נתניהו השיק קמפיין בחירות, שבו הוא שובר למרכז

המסר שראש הממשלה החל לקדם עוד בשבוע שעבר בפריז הוא שישראל זקוקה לידיים יציבות על ההגה. אבל עכשיו כבר אין לו שר ביטחון כשכפ"צ, ועל צה"ל קשה לסמוך כמשענת פוליטית

אלוף בן
אלוף בן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אלוף בן
אלוף בן

קמפיין הבחירות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יבליט את ניסיונו הרב, את סמכותו הביטחונית ואת הסתייגותו מהרפתקאות צבאיות ומדיניות. שידור חוזר של "אמור כן לזקן", הקמפיין המנצח של דוד בן גוריון בבחירות 1959. בן גוריון היה אז בן 72, מבוגר בשלוש שנים מנתניהו שיתמודד בבחירות 2019. המסר יעודכן ויותאם לעידן הציוצים והחדשות הרצופות, אבל מהותו לא תשתנה: ישראל זקוקה לידיים יציבות על ההגה, ולא למהפכנים חסרי ניסיון.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ