נתניהו הוא שיאן ההוצאות על קידום תכנים בפייסבוק בתקופת הבחירות - פוליטי - הארץ

נתניהו הוא שיאן ההוצאות על קידום תכנים בפייסבוק בתקופת הבחירות

2.1 מיליון שקלים שולמו על קידום תכנים בעמוד של רה"מ, ועוד 625 אלף על קידום תכנים בעמוד של הליכוד. לעומת נתניהו, גנץ הוציא 548 אלף שקלים על קידום תכנים בעמוד שלו

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
חיים לוינסון

ראש הממשלה בנימין נתניהו מחזיק בשיא ההוצאות על קידום תכנים בפייסבוק בחודשים האחרונים. בשל הזמן המועט בין שתי מערכות הבחירות, מבקר המדינה יוסף שפירא עדיין לא הספיק לפרסם את הדו"ח השנתי שלו על ההוצאות של המפלגות בקמפיין הבחירות. אולם כלי חדש מאפשר לעקוב אחר ההוצאות של פוליטיקאים על קידום תכנים ברשת החברתית בשלושת החודשים האחרונים.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ