פגיעה ביהוד, בריחה מלוד

התקנון הנוקשה של האמריקאים הבריח את חברות התעופה מנתב"ג

בישראל מקווים שאובמה יאותת למומחים למדוד מחדש את המרחק מגדר השדה לנקודת הנפילה, כך שיתברר שהוא גדול מהמייל שבתקנון ה-FAA

אמיר אורן
פרשנות
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אמיר אורן
פרשנות

האלוף במילואים גיורא רום, לשעבר הנספח הצבאי בוושינגטון, ראש מטה חיל האוויר ועוזר ראש אגף המטה במטכ״ל, פרסם לאחרונה את המהדורה האנגלית של ספרו המרתק ״צבעוני ארבע״ - קורותיו כטייס קרב מצטיין שהפיל במיראז׳ חמישה מטוסים במלחמת ששת הימים, הופל לשבי המצרי, נפצע קשה ברגלו, הוחזר, השתקם, התמנה למפקד טייסת סקייהוק ערב מלחמת יום הכיפורים ולחם שוב. רום, שהודיע כי יפרוש בחודש הבא מניהול רשות התעופה האזרחית בתום שש שנים, לא העלה בדעתו ששם ספרו באנגלית, ״Solitary", ישקף לפתע את הבידוד האווירי שנגזר על ישראל. כך גם אחד משותפיו למאבק באותו בידוד, מנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי, שתפקידו האחרון בצה״ל לפני עשור היה מפקד אוגדת עזה. תת־אלוף זכאי יצא אז מעזה; התברר שעזה רדפה אחריו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ