ניסוי בקונסוליה בפילדלפיה: למסור את ההסברה הישראלית לחברת יחסי ציבור

מיקור החוץ של הקונסוליה בפילדלפיה לחברת יחסי ציבור מגלה את אסטרטגיית ההסברה של ישראל: אירועי "סלסה וקוגל" ופנייה ללהט"בים

אורי בלאו
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי בלאו

ישראל שוקלת להפנות את פעילות ההסברה של המשלחות הדיפלומטיות שלה בארה"ב לחברות יחסי ציבור פרטיות. הדבר נועד לשפר את הקשר עם קבוצות ומגזרים בארה"ב שהשפעתם במדינה הולכת וגדלה — כך נודע ל"הארץ".

בחודשים האחרונים עובדת קונסוליית ישראל בפילדלפיה עם חברת יחסי ציבור מקומית כחלק מניסוי, שבסופו עשויות גם קונסוליות אחרות בארה"ב להוציא משימות הסברה דומות למיקור חוץ. ההסכם עם החברה, שהגיע לידי "הארץ", שופך אור על אסטרטגיית ההסברה של ישראל בארה"ב, הכוללת פנייה למחוזות חברי קונגרס מרכזיים, פנייה לארגוני להט"בים מקומיים והידוק הקשרים עם הקהילה ההיספאנית.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ