שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
גילי כהן
גילי כהן
גילי כהן
גילי כהן

צה"ל תפוס: תקלה בקו הטלפון של הבקו"ם מקשה על אלפי צעירים לקראת גיוס ליצור קשר עם היחידה שאחראית על הליכי המיון שלהם לצה"ל. בשבועיים האחרונים מדווחים הורים לצעירים לפני גיוס וחיילים לעתיד על תקלה נרחבת בקווי הטלפון של יחידת מיטב (בקו"ם לשעבר), האחראית על הליכי המיון והשיבוץ של מועמדים לשירות צבאי.

ניסיונות חוזרים ונשנים להתקשר אל מוקד השירות של היחידה הצבאית לא צלחו, וצעירים לקראת גיוס נותרו ללא מענה. בעלי התושייה ביניהם יצרו קשר עם משרדים צבאיים אחרים, ביניהם לשכת קצינת פניות הציבור, הפועלת תחת לשכת הרמטכ"ל. "אנחנו לא שירות המענה של מיטב", אמרה בתחילת שיחת הטלפון אחת החיילות להורה של צעיר לקראת גיוס, ולא הצליחה לספק תשובה מדוע אין קול ואין עונה ביחידת מיטב. "מחרפן אותי חוסר האונים ובעיקר התחושה של חוסר הביקורת על אגף המרכז את כל הפניות של ציבור המיועדים לגיוס. לא נראה לי הגיוני שלמעלה משבועיים לא עונים, ולא מתקשרים", טענה האם בפני "הארץ".

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ