בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כלכלנים ישראלים ופלסטינים מציגים: מפת הדרכים להצלת עזה

לאפשר תנועה בין הגדה לרצועה, לפתוח מחדש את שדה התעופה, להקים נמל ולפתח תיירות בבקעת הירדן. אלה רק כמה המלצות מנייר עמדה חדש במאמץ למנוע את קריסת הכלכלה הפלסטינית

7תגובות
ילדים בעזה, בפברואר
MOHAMMED SALEM/רויטרס

ברצועת עזה, 365 קמ"ר, מצטופפים כשני מיליוני פלסטינים. בבקעת הירדן, בשטח של כ–1,600 קמ"ר, חיים כ–65 אלף פלסטינים (ועוד כ–10,000מתנחלים ישראלים). תיאורטית, הסכמי אוסלו מאפשרים לרבים מתושבי הרצועה לעבור לבקעה: לעבודה בחקלאות ולו עונתית, בבניין ובפיתוח תשתיות, בתיירות ובתעשייה. בפועל, שני אזורים פלסטיניים אלו "תורמים" במיוחד להידרדרותה של הכלכלה הפלסטינית כולה. בשני האזורים הסיבה העיקרית להידרדרות נעוצה במגבלות הדרקוניות שמטילה ישראל על התנועה, הגישה למשאבים, אפשרויות הסחר, הבנייה, העיבוד החקלאי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו