דרוש לצה"ל: קמפיינר, עם לפחות שלוש שנות ניסיון, לטובת "צורכי הפרסום של הצבא"

בצה"ל הסבירו כי הורחב השימוש בקמפיינים פרסומיים וכי "לא נמצא קצין בעל הכשרה מתאימה" לתפקיד. בשנים האחרונות זינק תקציב יחסי הציבור של הצבא, ועמד על כשישה מיליון שקלים ב-2016

גילי כהן
גילי כהן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גילי כהן
גילי כהן

צה"ל מנסה לגייס לשורותיו איש קמפיינים ופרסום, כדי להוציא לפועל פרויקטים עבור יחסי הציבור של הצבא. דרישות התפקיד הן לפחות שלוש עד חמש שנות ניסיון בתחום הפרסום, והתפקיד ידרוש "הובלת קמפיינים תקשורתיים משלב הקריאיטייב ועד למימושם", לשון המודעה באתר צה"ל.

בצה"ל קיים "מדור קמפיינים", הפועל תחת חטיבת דובר צה"ל, שתפקידו לקדם קמפיינים שונים. המדור הוקם לפני כחמש שנים, ואחראי על קמפיינים בתוך הצבא – כמו כאלו שקראו לפני מספר חודשים לזהירות מצד לובשי המדים ברשתות החברתיות, וגם לקמפיינים חיצוניים, הפונים לאזרחים בישראל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ