דרוש לצה"ל: קמפיינר, עם לפחות שלוש שנות ניסיון, לטובת "צורכי הפרסום של הצבא"

בצה"ל הסבירו כי הורחב השימוש בקמפיינים פרסומיים וכי "לא נמצא קצין בעל הכשרה מתאימה" לתפקיד. בשנים האחרונות זינק תקציב יחסי הציבור של הצבא, ועמד על כשישה מיליון שקלים ב-2016

גילי כהן
גילי כהן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי כהן
גילי כהן

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ