כתבים זרים בישראל תודרכו על ידי דובר צה"ל לפנות בוקר (שישי) שכוחות קרקע של צה"ל נכנסו לשטח רצועת עזה, ודיווחו על כך בכותרות ראשיות ברחבי העולם. שעות לאחר מכן, דובר צה"ל פרסם הבהרה שלפיה התדרוך היה שגוי והתנצל בפני כלי התקשורת הבינלאומיים שפרסמו כותרות דרמטיות על סמך הדברים. כמה כתבים בינלאומיים ששוחחו עם "הארץ" הבהירו כי אף שהצבא טען שמדובר בטעות, אנשי הקשר שלהם הבהירו להם לפנות בוקר כי ההודעה נכונה - ולכן ייתכן כי מדובר בהטעיה מכוונת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ