בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כתבי אינטרנט לא נכללו בפול סיקור פגישת אובמה-נתניהו

בניגוד לעבר, כתבים העובדים באופן בלעדי עבור אתר אינטרנט לא נכללו בסיקור הפגישה. תקשורת רה"מ: "הבית הלבן הגביל מספר המקומות"

תגובות

תקשורת ראש הממשלה לא כללה את כתבי אתרי החדשות באינטרנט בפול (קבוצת כתבים המקבלת אישור כניסה לתדריכים והצהרות מדיניות וביטחוניות) של סיקור פגישת נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, וראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו.

את הפגישה שהתקיימה אתמול (שני) בוושינגטון סיקרו כתבי טלוויזיה, רדיו ועיתונות, ובהם כתבים המסקרים גם עבור אתר הקבוצה, כגון כתב מעריב אלי ברנשטיין המסקר גם עבור אתר nrg, וכן אודי סגל מחדשות 2. אולם שלושת הכתבים המסקרים את האירוע באופן בלעדי עבור אתר חדשות - עמרי נחמיאס מנענע10, טל שלו מוואלה! ואיציק בן חורין כתב ynet בוושינגטון, לא נכללו בפול במהלך שהוגדר על ידי בכיר באחד האתרים כ"הדרה של כתבי האינטרנט".

יצויין כי במקרים דומים בעבר כן נכללו כתבי אתרים שונים בפול התקשורתי, ואף הועברו במסגרת זו שידורים חיים.

עמוס בן גרשום / לע"מ

מתקשורת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "בין כתבי הטלוויזיה, הרדיו והעיתונים שהיו בפול, היו גם כתבים שדווחו לאתר האינטרנט שלהם כמו ברק רביד מ'הארץ'. מספר המקומות מוגבל על ידי הבית הלבן. תקשורת ראש הממשלה התנצלה בפני מי שביקש ולא התאפשר לו להיכנס לפול".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם
 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו