בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האוטו של סיזיפוס: בישראל ובעולם מגלים עניין מחודש ברכבים חשמליים

ממשלות בעולם מבינות שכניסת הטכנולוגיה הירוקה לשוק תלויה במידה רבה בהן. בישראל, המשרד להגנת הסביבה מנסה להגדיל את חלקם של האוטובוסים החשמליים בתחבורה הציבורית

7תגובות
רכב חשמלי שיתופי בחיפה, בחודש מארס. רק 700 ממיליוני כלי הרכב הפרטיים בישראל מונעים בחשמל
רמי שלוש

ההיסטוריה של המכונית החשמלית מזכירה את המיתוס של סיזיפוס: בכל פעם שהיא פילסה דרך עשתה דרכה אל פסגה של הצלחה בהיקף השימוש, באו גורמים שונים ודחקו אותה חזרה במורד אל שולי שוק התחבורה. הכישלונות לא ריפו את ידיהן של ממשלות הרואות בכלי רכב זה אמצעי חיוני להפחתת זיהום אוויר. בשנים האחרונות יש סימנים ראשונים להצלחה וגם בישראל מנסים משרדי הממשלה לחדש את העניין בתחבורה המוּנעת בחשמל. למעשה, מדובר בשיבה היסטורית למקורות: בראשית המאה הקודמת היו ברחבי העולם יותר כלי רכב מונעים בחשמל מכלי רכב המונעים בדלק...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו