בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחקר: אפשר לפעול לשיפור הבנת הנקרא של דיסלקטים כבר בגיל הגן

החוקרים גילו קשר בין צפיפות תאי עצב ומספרם באזור מסוים במוח לפער בין יכולות קריאה להבנת הנקרא. כשליש מהילדים הדיסלקטים מצליחים מצליחים להבין את הנקרא, למרות הקושי בפענוח

4תגובות
ילדים בבית ספר יסודי ליד פריז, בשבוע שעבר
GONZALO FUENTES/רויטרס

פיתוח יכולות קוגנטיביות בגילאים צעירים עשוי לשפר את הבנת הנקרא של דיסלקטים - כך עולה ממחקר שפורסם באחרונה בכתב העת PLoS ONE. החוקרים מצאו כי יכולות קוגנטיביות גבוהות מסייעות לילדים להתגבר על קשיים בקריאה. המחקר עשוי לשמש לפיתוח תוכניות חינוכיות יעילות יותר לשיפור היכולות - כמו משחקים הדורשים חשיבה אסטרטגית, מהירות תגובה וזיכרון. את המחקר ערכו ד"ר סמדר פתאל מהחוג להפרעות בתקשורת בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומעבדת brainLENS של פרופ' פומיקו הופט באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו.  לדברי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו