בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עיכובים בתנועת הרכבות באזור תל אביב

רכבת ועליה 150 נוסעים נתקעה סמוך למגדלי עזריאלי בתל אביב ובשל הגעת רכבת חילוץ, שתיים משלוש המסילות בתל אביב - חסומות

2תגובות

רכבת ובה 150 נוסעים נתקעה לפני שעה קלה על המסילה, סמוך למגדלי עזריאלי. רכבת אחרת מגיעה לחלץ את הנוסעים, ובינתיים, נרשמים עיכובים בתנועת הרכבות באזור, המוערכים בכ-20 דקות. צוות טכני של הרכבת הגיע לאזור כדי לתקן את הרכבת, ולהזיז אותה מהמסילה.

אזור ת"א הוא צוואר הבקבוק של מערכת הרכבות בישראל, מאחר שכל הרכבות מחיפה ומבאר שבע עוברות דרכו, גם אם אינן עוצרות בו. משום כך, רכבת תקועה יכולה להשפיע על תנועת הרכבות בכל הארץ, ולגרום ל"פקקים" ולעיכובים קשים. בתל אביב יש שלוש מסילות, ושתיים מהן יהיו תפוסות ברכבת המקולקלת, וברכבת החילוץ.

מוקדם יותר היום אישרה הממשלה את פרויקט הקמת קו הרכבת בין תל אביב לאילת. הרכבת צפויה להיות מונעת בחשמל ולנסוע במהירות של עד 300 קמ"ש, מה שיאפשר את גמיאת המרחק בין הערים בשעתיים בלבד. לאחר אישור ההחלטה בישיבת הממשלה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הפרויקט הזה יוצא לדרך. זאת החלטה אסטרטגית. בעשור הקרוב יעלו מעצמות חדשות ומדינת ישראל חייבת לייצר אינטרסים חיוניים מבחינה לאומית".

בסוף נובמבר 2011 אירעו שיבושים דומים באזור תל אביב, אז נחסמה תנועת הרכבות דרומה בשל תקלה במערכת האיתות.

תומר אפלבאום


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו