בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"צ'ארלי והשוקולדה", גרסת ההיי טק

יצרנית החטיף "קיט קט" הסתירה שבבי ג'י פי אס ב-6 חפיסות שנשלחו לחנויות ברחבי בריטניה. הקונים המאושרים לא יזכו בסיור במפעל, אלא בהרבה כסף

17תגובות

יצרן הממתקים וילי וונקה הטמין חמישה כרטיסי זהב בחמש חפיסות שוקולד. חמשת הילדים המאושרים שמצאו את הכרטיסים התייצבו בשערי מפעל הממתקים הנודע והמסתורי שלו, שם החל המסע המטורף שתיאר רואלד דאל ברומן "צ'רלי והשוקולדה".

החודש, 48 שנים אחרי אותו מסע אגדי, שישה קונים בריטים של החטיף "קיט קט" שיזכו  בהגרלה לא יאלצו לעלות לרגל למפעל של יצרנית הענק נסטלה כדי לקבל את הפרס. קריעת העטיפה של הממתק תפעיל שבב ג'י-פי-אס שהוטמן בכל אחת משש החפיסות שנשלחו לחנויות ברחבי בריטניה, ואור אדום יידלק על מפה אלקטרונית בחדר בקרה שמור במרתפי טירתו של בעל החברה (או ככל הנראה על צג המק של סטודנט המועסק בחצי משרה בקונצרן). בתוך 24 שעות מרגע שהצרכן יחל בכרסום הוופל המצופה בלי לחשוד, יתנפלו עליו שליחי נסטלה ויגישו לו במתנה עשרת-אלפים לירות שטרלינג (כ-63 אלף שקל). ללא הטרחה של סיור במפעל.

מסע הפרסום החדש של נסטלה, תחת הכותרת התיאורית-אך-מאיימת "אנחנו נמצא אותך", עלה לאוויר בשבוע שעבר עם סרטון שהיה מעביר צמרמורת אצל אדם מתבודד דוגמת ווילי וונקה, בעל מפעל השוקולד מהרומן של דאל. הסרטון מציג המחשה מוגזמת של קריסת הפרטיות שלנו ונוכחות-העל של בעלי ההון בחיינו. "זה נשמע כמו צ'רלי והשוקולדה פוגש את הסרט 'חטופה'", כתבה מישל סטאר ב-CNET. השישייה הזוכה תתעשר בסך כולל של 60 אלף לירות שטרלינג – סכום נדיב עבור האדם הממוצע. אבל בשביל נסטלה, כספי הפרס אינם אלא 5.1% מ-4 מיליון לירות שטרלינג (לפי ה"יורק פרס") שהשקיעה כדי לפרסם את התעלול באמצעי התקשורת.

מנהל התקשורת השיווקית בנסטלה בריטניה, גרהם ווקר, אמר ל"יורק פרס" ש"נסטלה ממתקים שמחה להיות הראשונה לשווק באמצעי החדשני ביותר הזה", והוסיף שהקמפיין נועד למשוך בעיקר גברים.

אך מיס סמית', בעלת טור בענייני פרטיות ובטיחות במגזין "נטוורק וורלד", תלשה את כתר הראשונים מראש נסטלה בריטניה והזכירה שכבר ב-2010 חברת יוניליבר פתחה בקמפיין ג'י-פי-אס בברזיל. אז היו על הכוונת דווקא נשים: החברה השתילה שבב לווייני ב-50 קופסאות של אבקת הכביסה "אומו", ונציגיה הופיעו בדלת ביתן של הלקוחות כמה ימים לאחר שרכשו אותה עם מצלמת וידאו ביתית והזמנה ליום כיף לכל המשפחה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו