בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבהלה לסוכר

עוגיות "טווינקי" יורדות מהמדפים והופכות לפריט אספנים יקר

החברה הודיעה על סגירת המפעלים לצמיתות וקונים רבים מיהרו להתנפל על החטיפים האחרונים. חלקם נמכרו באתרי האינטרנט במחירים מופקעים

18תגובות

שעות ספורות לאחר שחברת "הוסטס" (Hostess Brands), יצרנית "טווינקי" ו"וונדר ברד", הודיעה על כוונתה לסגור את מפעליה לצמיתות, מיהרו קונים רבים לחנויות למלא את סליהם בקופסאות של עוגיות הספוג הממולאות בקרם. החברה הודיעה ביום שישי על פשיטת רגל לאחר שלא הצליחה להגיע להסכמה עם אלפי פועליה השובתים בגלל קיצוצים בשכר ובתנאים.

"הוסטס", שמכירותיה הגיעו לסך 2.5 מיליארד דולר בשנה, היא אחת מהמאפיות וחברות ההפצה הסיטונאיות הגדולות ביותר של חטיפי עוגות בארה"ב. החברה הפסיקה מיידית את הפעילות בכל 33 מפעליה ברחבי ארה"ב ופתחה בהליכים למכירת נכסיה.

מוצרי החברה צפויים להישאר על המדפים עוד כשבוע. ההודעה על סגירת החברה עוררה גל של נוסטלגיה בקרב רבים. ביומיים האחרונים הוצעו החטיפים למכירה על ידי יזמים זריזים ב-eBay וב-Craigslist. רובם החלו לשווק אותם לאספנים ולחובבי ממתקים תמורת מאות דולרים, ובכמה מקרים תמורת אלפי דולרים. זהו רווח שמן, בהתחשב בכך שמחיר קופסה של עשרה חטיפי "טווינקי" הוא חמישה דולר בערך.

אי–פי

ג'ון סטנסל מטמפה, פלורידה, מקפיד לאכול רק מזון בריאות והוא מחוויר לנוכח המחשבה על אכילת "טווינקי", אך גם הוא הסתער שלשום על מדפי מרכול בשכונתו והוציא 100 דולר על 20 קופסאות של החטיף. מטרתו: למכור את הקופסאות באלף דולר, שאותם ישקיע במשהו מועיל. "אולי אקח מאמן אישי או אעשה קניות בחנות טבע או שאתרום את הכסף לארגון צדקה שנאבק בסוכרת", אומר סטנסל, בן 40. "איך שלא נסתכל על זה, אני מסלק סוכר מהרחובות".

הסוף של "הוסטס" היה צפוי. החברה, שאמנם נוסדה ב-1930 אבל חלק ממוצריה שווקו כבר ב-1888, לא השקיעה בשנים האחרונות בשיווק או התחדשות, ובה בעת התמודדה עם חובות ושינויים בהנהלה. בשעה שמתחריה הציפו את מדפי החנויות בשלל חטיפים חדשים וחידשו חטיפים מוכרים, חטיפי החברה נראו כשייכים לעידן שחלף מן העולם.
 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו