האם דוגמניות מתות הן הטרנד החדש בתעשיית האופנה?

קמפיין חדש של מארק ג'ייקובס המציג את מיילי סיירוס כשלצדה גופה אלמונית מעורר דיון על מסחור המוות בתעשיית האופנה

טלי קרופקין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
טלי קרופקין

בקמפיין החדש של המעצב מרק ג'ייקובס, הזמרת הצעירה מיילי סיירוס יושבת בחוף נטוש בשעת לילה. סיירוס בוהה בעגמומיות לתוך החשכה, ומאחוריה שוכבת דוגמנית ללא הכרה, שזכתה לכינוי "נערה מתה" בתקשורת. הקמפיין הוגדר על ידי ואניטי פייר כשלב חדש בקריירה של מיילי סיירוס, המציגה בתמונות צד "מבוגר ומתוחכם"', אך התמונות עצמן הוגדרו כ"נחמדות אם כי מעט מטרידות". "מה מיילי עשתה לאשה הג'ינג'ית?", שואל מגזין האופנה הוותיק.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ