סמנכ"לית פייסבוק יוצאת למאבק לשיפור דימוי האשה העובדת

אחרי שהשיקה רב מכר פמיניסטי, שריל סנדברג נחושה לשנות את מאגר האילוסטרציות בארכיון גטי, המציג נשים עובדות כהיסטריות וכוחניות

קלייר קיין מילר, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
קלייר קיין מילר, ניו יורק טיימס

תמונה אחת מציגה אשה בחליפה ומשקפיים מחזיקה תיק מסמכים, בתמונה אחרת אשה מחייכת מוזגת חלב לתוך קערות דגנים בארוחת הבוקר. לצדם, יש גם תמונה שמציגה אם המנסה לשלב עבודה וקריירה, ומחזיקה ביד אחת את המחשב הנייד וביד השנייה את התינוק.

התמונות האלה מוכרות לכל מי שמתעניין בפרסום או עיין פעם במגזין או עלון העוסק באמהות עובדות. כעת שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שפרסמה אשתקד את רב המכר "לפרוץ קדימה: נשים, קריירה והרצון להנהיג", שמה לה למטרה לשנות את הדימויים שלדעתה ניזונים מסטריאוטיפים ישנים ופוגעים בנשים ונערות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ