רשת הטלוויזיה בספרדית שגרפה את כל הקופה במונדיאל

הצלחתה של אוניביסיון למשוך יותר צופים ממתחרותיה דוברות האנגלית מראה כיצד השינויים הדמוגרפיים בארצות הברית מעצבים מחדש את הנוף התקשורתי

ג'ונתן מאהלר, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ג'ונתן מאהלר, ניו יורק טיימס

חודשים לפני שנשרקה שריקת הפתיחה בגביע העולם בכדורגל, הציב חואן קרלוס רודריגס, נשיא אגף הספורט של רשת השידור דוברת הספרדית אוניביסיון קומיוניקיישנס, אתגר לפני מהנדסי החברה: האם יצליחו להקדים את השידורים של הרשת לבתים האמריקאים על פני מתחרותיה דוברות האנגלית?

נדרשה השקעה של חצי מיליון דולר בטכנולוגיה חדשה, והאתגר הושג בהצלחה - השידורים של אוניביסיון הקדימו את שידורי של הרשתות ESPN ו–ABC בשניות אחדות. עבור רודריגז, הדבר נראה מספיק כדי למשוך צופים חדשים. "מי לא רוצה לצעוק 'גול!' חמש או שש שניות לפני השכנים שלו?" תהה בריאיון מברזיל.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ