תרבות צריכת הגראס זוכה למיתוג מחודש

לאחר אישור השימוש במריחואנה מנסים יזמים צעירים בקולורדו, רבים מהם נשים, למתג את הסם כך שיפנה לקהל מסוג אחר - אמיד ומצליח יותר

ג'סיקה בנט, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ג'סיקה בנט, ניו יורק טיימס

המרכזים לממכר מריחואנה בקולורדו ידועים כמקומות לא נעימים, בלשון המעטה. החלונות מסורגים בצפיפות, ואת הקירות מכסים שלטים. בחורים בקפוצ'ונים ניצבים מאחורי הדלפק. הזמנת המוצר היא חוויה שגובלת באבסורד. איזה אדם מבוגר שמכבד את עצמו ייכנס לחנות ויבקש שמינית אונקיה של קראק ירוק?

חוויית הרכישה עוברת בימים אלו מהפך הודות ליזמים מסוג חדש: צעירים שאפתנים, מרביתם נשים, הפונים לחוג לקוחות מתוחכם יותר תוך שינוי שפת הפנייה ללקוח ועיצוב מחודש של המוצר ואריזתו, והשקעה באירועי תדמית."אנחנו מנפים את הסטלנים", אומרת אוליביה מאניקס, בת 25, שותפה בחברת "קנאברנד", משרד פרסום העוסק אך ורק בשיווק מריחואנה. "אנחנו רוצים להראות לעולם שאנשים נורמלים, מקצוענים ומצליחים, צורכים מריחואנה".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ