בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תרבות צריכת הגראס זוכה למיתוג מחודש

לאחר אישור השימוש במריחואנה מנסים יזמים צעירים בקולורדו, רבים מהם נשים, למתג את הסם כך שיפנה לקהל מסוג אחר - אמיד ומצליח יותר

12תגובות

המרכזים לממכר מריחואנה בקולורדו ידועים כמקומות לא נעימים, בלשון המעטה. החלונות מסורגים בצפיפות, ואת הקירות מכסים שלטים. בחורים בקפוצ'ונים ניצבים מאחורי הדלפק. הזמנת המוצר היא חוויה שגובלת באבסורד. איזה אדם מבוגר שמכבד את עצמו ייכנס לחנות ויבקש שמינית אונקיה של קראק ירוק? חוויית הרכישה עוברת בימים אלו מהפך הודות ליזמים מסוג חדש: צעירים שאפתנים, מרביתם נשים, הפונים לחוג לקוחות מתוחכם יותר תוך שינוי שפת הפנייה ללקוח ועיצוב מחודש של המוצר ואריזתו, והשקעה באירועי תדמית."אנחנו מנפים את הסטלנים",...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו